Ny vecka, nya möjligheter right?

Hejsan bloggisän, ojoj vad dagarna går snabbt. Har såklart inte hunnit skriva något här då jag i princip varje dag förra veckan kom hem efter 20:00. Skola varje dag till 16 och sen satt vi med tävlingsgruppen från 16-20 måndag-fredag. Var rätt så slutkörd till helgen och fick vila ut hela dagen igår med att göra NADA! Skönt :) denna vecka ser ju rätt så tung ut men efter det blir det sjukt skönt att bara kunna fokusera på i princip en enda sak och det är vårt spel. På onsdag är det MA BIRTHDAY och hur lyckat är det inte då att det är årets första Berghsfest på kvällen!!! Så jag är helt överlycklig att för första gången kunna fira min födelsedag med hur många kompisar som helst OCH att dra ut sen! 


Idag har vi nog den sista delen av kursen som heter DEV där alla program på skolan (förutom Berghs Bachelor) är med. Idag var det helt nya grupper och vi fick lära oss om insikter om vissa personer ur målgruppen som exkluderas, exempelvis rullstolsburna, döva, blinda eller folk med bland annat dyslexi/adhd/add/autism. Vi fick verkligen prova på att navigera oss fram i stan i bland annat rullstolar och blindkäppar. Oj så svårt det var må jag säga, men vi fick verkligen förståelse för hur vi som kommunikatörer kan tänka framöver. Denna dag var verkligen utöver det vanliga då hela skolan gick ut och fick prova på detta. Imorgon fortsätter detta och sen är nog denna kurs över. Ja nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Förvänta er att det inte kommer att vara sådär jättebra uppdatering denna vecka heller såatteeeee, hadeeee!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback