OMG!

Yo! Hur skönt är det inte att presentationen idag är klar och nu kan vi blicka framåt och kunna satsa helhjärtat på lite andra saker?!?! Och hur coolt är det inte att vår klass, Communication Design 16/18 ska få ha en helt egen utställning i EN HEL VECKA! Woop! 🎉Berättar lite mer om den senare då vi har satt vårt tema osv, men vi har lite punkter att utgå från. Så klassen har satt ihop ett eget team som jobbar med koncept, PR, event och styling. Jag valde att inte vara med i den gruppen eftersom jag har tagit på mig så mycket den senaste tiden och kommer inte orka ta på mig ytterligare en sak som kräver en hel den energi. Hur mycket jag än hade velat vara med i det så är jag bara galet nöjd att jag ska få ställa ut ett eget verk här i Stockholm 😍

En annan otroligt cool grej är att JUST NU sitter jag på tåget på väg hem. Klockan är inte ens 17 och det är fortfarande ljust ute. Detta händer inte liksom!! Jag bestämde mig för att för en gångs skull åka hem tidigt och bara få samla all min energi 😌 Riktigt skönt, men såklart måste jag sitta hemma och arbeta en del med vår casefilm som ska in på fredag till One Show. Det är bara sjukt najs att slippa vara i skolan då den slukar rätt så mycket energi. Har nog också fått en knut i vänstra skulderbladen av att jag har suttit varje dag framför en skärm i två veckor i extremt osköna stolar. Nu vill jag halvsitta/ligga i sängen med datorn i famnen och bara kötta. Efter denna vecka kommer jag att fokusera på att koda klart min hemsida och lägga upp mer portfoliomaterial 😏 dags att söka praktik liksom! Men känner ingen megastressinför det då det alltid löser sig på ett eller annat sätt. Är ju dessutom några månader kvar tills vi åker ut på fältet. Nåja ha en trevlig tisdag, ska lyxa till det med ett par semlor idag omnomnomm gött! Hadeee! 👋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback