Tävlingsdax på Berghs

Men tjenare bloggkän! Måndag idag och den inleds med en redovisning inför klassen, samt livestreamat med en byrå i London som heter Rehab. Under en vecka har vi nu arbetat med ett av deras arbetssätt och då redovisade vi vår lösning på engelska dessutom :) det gick asbra och jag är sjukt nöjd med den lösning vår grupp kom fram till. Fokus låg inte på att göra en snygg design utan det handla om själva processen och att testa prototypa fram sin lösning. Efter lektionen som slutade 16 träffade jag min grupp i Clear Challenge-tävlingen. Den är inte obligatorisk så en kompis från Digital Kreatör/Strateg frågade mig om jag ville vara med i hennes grupp och jag sa ja. Varför inte liksom? Grejen är bara det att vi kommer behöva sitta i princip alla kvällar denna vecka då vi nästa torsdag ska pitcha vår idé - dagen efter min födelsedag!! Även om det blir stressigt så är priset till den grupp som vinner så sjuuukt bra och jag gör även denna tävling för att utmana mig själv. Jag har dessutom lovat mig själv att ta möjligheterna när de finns, för sen kommer jag ångra mig i efterhand att jag inte satsade mer i skolan - så var det efter att jag gick ut universitetet och jag ångrade mig såå mycket. Det bästa med denna tävling är ju att det är snabb deadline. Annars hade jag aldrig orkat. Annars då? Längtar mycket hem till middagen då jag är vrålhungrig just nu. Sitter på tåget och får strax hoppa av :) veckan startade i alla fall på bästa sätt! Visstja, i helgen var det ju arbetsprovsläpp på Berghs och självklart var man ju där och kikade. Hann dock inte möta några sökande då vi skulle skynda oss iväg till Martina för hennes inflyttningsfest som var AWESOME! Peace <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback