Vipps så var det måndag igen

Tjabba igen bloggen! Måste skriva vad jag har hunnit med under helgen då den var rätt så coolish! I fredags var jag, Max och tre andra killar från min klass på inspelningen av Filip och Fredriks program Breaking News - hur coolt var inte det?! Speciellt då vi också fick se min och Max idol Rickard Olsson! Vi åt lite kinamat efter inspelningen och myste på hemma bara. I lördags var jag på skolan och jobbade på, även igår också som vanligt 😏 I söndags har vi dessutom införskaffat oss en, hör och häpna... en robotdammsugare!! 😍😍❤👌 fantastiskt!! Slippa alla jävliga katthår som aldrig försvinner. 

Katten fick sig även en duschning då Max får några infall om att hon måste schamponeras och bli ren haha, stackars katt! 😂 Mja, skolan idag har såklart gått hur snabbt som helst och vipps sitter man nu på tåget på väg hem klockan åtta på kvällen. Lämnade in min trycksak idag, det blev den högra men jag ändrade den lite. Lägger upp bild på resultatet senare. Efter lektionen jobbade jag med min Explore-grupp och spelade in VoiceOvern till One Show-tävlingen och nu återstår en hel del klippning och redigering av vår casefilm. Ska bli galet skönt när den är klar så jag ska försöka göra klart den så fort jag kan 😌 ja, nu ska jag hoppa av tåget och laga mig en god middag och bara mysa resten av kvällen 😀 Pözz! ✌️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback