Fjärilshuset - Haga Ocean

Tjabba!!! I förrförra inlägget lade jag upp några bilder från då jag och mina gäriz hängde i Fjärilshuset. Gissa vad denna brud har gjort da? Jo en liten video som jag tänkte dela med mig av. Jag har så mycket att skriva om men känner att jag lika gärna kan skriva det i ett separat inlägg :D Är superpepp inför Mysteryland och har inhandlat lite nya saker inför resan. Är så megapepp så att jag spricker. Längtar tills jag har fixat min nya kamera, men nu får ni nöja er med min fina Sony rx100 m3 komaktis som ändå filmar finfint! Pluset i kanten är ju min underbara gimbal Zhiyun Crane m! ÄLSKAAAAR DEN! Här får ni se lite fjärilar, hajar och ickeflygande fåglar. PÖZZ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback