Fjärilstur i Fjärilshuset

Tjena! Idag har jag äntligen fått vara ledig från la jobb. Så jag och mina ladies bestämde oss för att åka till Fjärilshuset. Fuktigare ställe har jag inte varit på och har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Riktigt exotiskt, yäh! Såklart tog jag med mig min gimbal för att filma, men hade lite fel inställning på kameran tyvärr så vissa närbilder blev suddiga. Såklart passade jag på att ta lite bilder också som ni får se här på bloggisen. Dock var det väldigt få fjärilar tyckte jag, och så var stället väldigt litet. Men man kunde även få se hajar och lite andra vattendjur där. Dock inte så värt pengarna inträdet kostade, synd. Nåja! Nu väntar 3 dagar jobb och sen får lilla jag ta helg <3 Ska bli sååå underbart skönt, men vädret ska väl suga som vanligt så fort jag blir ledig, hehe. Peace!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback