Gäris

Hej bloggis! Sorry som vanligt för seg uppdatering. Nu skriver jag på datorn och täntke lägga upp bilder från den fina kameran istället för alla kassa mobilbilder hehe så det är väl största anledningen till varför jag är så seg på att skriva här. Sen är ju inte skolan igång och jag åker inte in varje dag till stan vilket resulterar i att jag lägger min fritid på andra saker och ting. Så vad har jag för mig egentligen nu hemma i Sverige?
 
Jo nu har jag haft lyxen att vara ledig hela 4 dagar i rad!! Jag har suttit och redigerat massa film från resan, samt städat och donat i lägenheten. Idag åkte jag och Max in till stan, men det är lite drygt när de precis ska öppna citybanan i centrum (orkar ej skriva om det, ni får googla helt enkelt) så vi kan inte ta pendeln in utan måste åka till farsta och där ta tunnelbanan. Så det var lite bökigt, men det är väl inte så mycket att klaga över ändå. Väl inne i stan skulle vi prova på Günters korvar men de hade sommarstängt precis så vi fick försöka hitta ett annat ställe att käka på - det blev Bun Meat Bun. Gott! Sen åkte Max hem och jag mötte upp mina tjejer Marty och Zandra :) Vi bestämde oss för att sitta på en uteservering vid hamnen där Zandra bor och det var helt magiskt!
 
Vi satt där tills de stänge och oj vad jag behövde detta efter att ha suttit så mycket vid datorn! Tog även med mig min nya leksak (gimbal) som jag även hade med mig till Montenegro och lyckades flumfilma oss ikväll när vi gick vid hamnen. Ska sätta mig och klippa ihop en film på det också. Har tänkt att bli youtube-kändis nu med min coola gimbal. Vänta ni så ska ni få se allt! YÄH! Ha en fin kväll, nu väntar 5 dagar hårt arbete i delin där jag även ska öppna fiskdelen tre dagar i rad - jag som knappt ens har kunnat titta på fiskar ska nu öppna den disken. Min fiskfobi är nästan borta! WOOP! HADEEE!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback