Hemma bäst?

Hola! Sorry för superseg uppdatering, men har lagt all fokus på att komma in i jobbet den senaste veckan. Egentligen har jag inte någon lust att skriva vad jag har varit med om på resan eller vad jag har gjort när jag har kommit hem, men en sak som är säker är i alla fall att jag saknar värmen. Ojoj, och nu när jag börjat jobba mycket på Ica så har jag inte heller all tid att hålla igång min fina bränna från resan. Vi får hålla tummarna på att det blir finare väder snart. Det går jättebra på Ica btw, nu känner jag att jag kan skiva skinka utan att vara skakig i armarna och det känns lite som en dans på rosor nu. Superkul också när jag kan rekommendera mina kunder vilka delikatesser jag föredrar (speciellt salamin ojojoj!) Ikväll passade jag på att köpa hem lite gott till mig och Maxen från disken. Imorgon nalkas återigen jobb men endast från 14-18. Kortaste passet jag någonsin har arbetat! Sen får jag äntligen vara ledig några dagar i rad. Ska redigera all film från resan så att ni snart får se vad vi har utforskat. Igår handlade jag och Maxen massa blommor till balkongen och nu kan äntligen kissarna hänga där ute då vi har satt upp skyddsnät för dem. Underbart!
 
Nu vet ni att jag lever i alla fall! HADEE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback