Brännbollsyran 2017 del 1

Godmorgon! Känns som att jag är den enda här i hela Umeå som är vaken just nu. Jaa du hörde rätt, jag är uppe i Norrland nu!! 😎🍾🎉 vi packade våra väskor i tisdags, fick kanske 3-4 timmars sömn då vi sen skulle stiga upp galet tidigt för att ta oss till Centralstationen och ta 6:22-tåget upp mot kalladr breddgrader. 12:40 anlände vi i Umeå C och möttes av isvindar from hell. Jag dog typ. Nåja, vår kompis Jonas hämtade oss och så fick vi landa en liten stund. Jag har hunnit med att träffa så många som möjligt de senaste tre dagarna nu och är riktigt glad över att jag har två till på mig att träffa ännu flera! Jag kanske bara lämnar över er till mina fina bilder som får säga sitt kanske? Det är ju såklart Brännbollsyran och idag ska vi åka till ängarna och ha det ☀️😌 igår var jag på festivalområdet och fick se dom bästaste, bästa Yellow Claw 😍 sen Oliver Heldens och sist Showtek. Så hImla fett med musiken och allt. Dock hade jag kunnat klara mig utan alla småglin som verkar precis ha gått ut nian eller har fyllt 18. Det är DÄRFÖR man åker på festival utomlands! 😎 nåja, hadeee så får ni se Yran del 2 nästa gång 👋


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback