Brännbollsyran 2017 del 2

Tjenare tjenare! Söndagsångesten slår till rejält måste jag säga men faktiskt så är det ändå lite skönt att få komma hem. Så himla konstigt det kändes när vi tog flyget ner till Stockholm och att just denna stad är mitt hem nu. Brukar ju alltid vara tvärtom, att vi flyger från Stockholm tillbaka upp till Umeå. Nåja, det är väldigt sent nu och vi väntar på att flygbussen ska åka iväg från Arlanda. Vi tog flygbussen eftersom det känns så onödigt att betala 300 spänn för en biljett med Arlanda Express 😐 gårdagen var riktigt skoj, segade ett bra tag hemma hos Jonas och kring 15-tiden åkte vi in mot ängarna då finalen hölls kl 16. Hade det varit varmare ute så hade vi nog åkt in tidigare. Efter finalen blev jag och Max bjudna på middag hemma hos Sunna och hennes kille David ☺️ det var sååååå gott! Sen blev det en bussresa in till stan och en liten promenad till väst på stan där vi hade lite förfest innan vi fick skjuts av Max pappa in till festivalområdet ☺️ ojoj så roligt det var, men inget kunde såklart slå mina älskade Yellow Claw 😍 efter att allt var över gick vi återigen till Rullstensgatan och återigen hände det ingenting speciellt där. Det som var mest konstigt tyckte jag var att det var så ljust ute vid 3-tiden. Här i Stockholm är det ju mörkt och det är nog det enda jag saknar med Norrland - ljuset! 


Idag var jag galet trött och det blev inte världens vila för oss inte eftersom jag och Max hade sagt att vi kunde följa med på middag till hans morfar idag innan vi skulle åka hem. Det kändes tungt innan, men när jag tog första tuggan av potatisgratängen, älgköttet och den helt fantastiska champinjonsåsen så ångrade jag mig inte en enda sekund! 😱 dog ju matkomedöden efteråt kan jag säga! Sen blev det flyg hem kl 20:20 och nu är flygbussen i rullning! Här får ni se lite roliga bilder från gårdagen och så får vi se om jag lägger upp någonting till veckan 😌 ha det topp! Hejsvejs 👋👋

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback