Budva, dag 1

Hejsan! Ska hålla mig galet kortfattad då jag ska sova nu. Oj, klockan är redan 2 alltså! Idag checkade vi ut från vårt egna hotell, kändes lite trisst då det inte händer så ofta att man får ett helt hotellf för sig själv, och en helt egen pool dessutom! Nåja vi åkte vidare mot ett lite mer "livat" place som heter Budva. Riktigt mysigt alltså, vi bor högt uppe på toppen men det tog kanske en 7 minuter att ta sig ner till marinan och gamla stan. Vi kom till hotellet vid 14 och chillade där tills klockan blev kanske 19:30. Vi gick runt lite granna i gamla stan och sen åt vi vid vattnet. Lite dyrt men galet gott! Sen fastnade vi på ett ställe med livemusik och wow så häfitgt det var. Vi satt där och drack massa drinkar och myste på tills klockan slog 1. Ojoj vilken första kväll alltså! Helt magisk måste jag säga er. Nä nu låter jag er få kika på mina fina orange and teal-filter-bilder. Har förälskat mig i den inställningen i Adobe Lightroom. Händer inte ofta längre att jag redigerar mina bilder på datorn, men nu när jag har med mig den till Montenegro så passar jag såklart på att redigera mina bilder där. De må vara väldigt extremt "Orange and teal:iga" men jag skiter i det, för jag diggar det och orkar inte lägga ner 1000 miljoner timmar på varenda bild. HADEE
 
 
.

Kommentarer
We are Nodes Resblogg säger:

Montenegro är SÅ fantastiskt! Vi var också i Budva i somras (åkte runt i Montenegro, Albanien, Korfu). Har nog aldrig bli så positivt överraskad av ett land tidigare. Vi var både i Budva och Kotor men det var egentligen de norra delarna samt Lake Skadar som gjorde störst avtryck. Har skrivit mer om det här: http://nouw.com/wearenodes/balkantour-2017-resrutt-budget-och-prakt-31008277​

2017-08-31 | 21:10:52
Bloggadress: http://nouw.com/wearenodes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback