Filmhelg och utställningskväll

Hej hej! Nu har jag väl en hel del att berätta om som vanligt men kommer nog inte orka skriva om allt i detalj. Helgen var riktigt rolig. I fredags hängde jag med tjejerna och spontant drog vi ut på lite festligheter och dansade hela kvällen lång! I lördags åt jag och Max middag tillsammans och såg filmen Hacksaw Ridge. Den var ruskigt bra, se den!! Efteråt åkte jag spontant till Martina och hade lite sleepover ☺️ Vi pratade hela kvällen och strösåg två filmer. Sen kom söndagen och jag kom hem vid 16-tiden. Då var det dags för tacos och sen åkte jag och Max på bio lite spontant 😄 haha så det har blivit väldigt mycket film för mig denna helg, det klagar jag inte på direkt! 

Sen blev det då måndag och vår klass kämpade med att sätta upp alla våra verk till utställningen som vi får ha i en vecka nu. Orkar inte skriva så mycket mer om det utan ni får kika på alla bilder istället 🙂 kan ju säga att vi var riktigt slutkörda efter att vernissaget var över kl 21 igår. Det var fantastiskt med sovmorgon idag. Började kl 13 och hade designhistoria till 16. Nu är jag på väg hem för att förbereda mig inför presentationen imorgon i typografi. Vi ska leka detektiv och klura ut ett typsnitt som vi har fått. Alla har fått olika typsnitt, därav presentationen. Är väl lite otaggad inför det då det känns lite oklart över på vilket sätt vi ska presentera detta typsnitt, nåja! Det löser dig ändå 😛

👋👋👋


Kommentarer
Susanna säger:

Åh det såg ju ut att vara en grymt cool utställning!

2017-03-21 | 18:30:52
Bloggadress: http://loefcreations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback