Luncha på terassen

Häj blokken! Sorry för rätt så kass uppdatering här men sånt händer ibland! Jag har tyvärr inte tagit så många bilder senaste veckan och jag har som bara velat ta det lugnt när jag väl har haft det lite lugnt. Nu är vi i slutfasen av allt tung och nu börjar man äntligen se ljuset i slutet av tunneln 😌 Idag har ju dessutom solen kikat fram hela dagen i princip och såklart passade vi på att ta första utelunchen uppe på terassen på skolan 😍 så hade jag dessutom crepes med svampstuvning till matlåda så det kunde inte bli mer perfekt än det 👌 orkar nog inte skriva så mycket ner nu utan jag återkommer när jag känner för det. Försöker ta det så lugnt jag kan och nu börjar man äntligen kunna pusta ut all stress som har funnits i varje liten blodådra i kroppen. Imorgon är det dessutom fredag och sen tar vi helg - Woop woop! 🎉🎊🍾


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback