10-årsjubileum

Men tjena! Vad hände med vädret liksom? Visst skiner solen men det är ju snorkallt 😭 jag vill ha värme, värme, värme! Gå runt i kjol och short istället för flera lager tjocktröjor... jag tog ju dessutom upp sommarkläderna, vilket känns lite onödigt nu. Nåja. Igår var det första dagen på Ruth!!! Så jäkla coolt att man hänger på en byrå nu. Inser dock att jag inte kommer få sova ut förrän näst, nästa helg. Börjar 8:30-9 varje vardag och nu till helgen börjar jag 7, respektive 8 på morgonen. Sen kommer ytterligare en praktikvecka med tidiga mornar och SEN tar jag en riktigt helg. Då ska jag INTE ställa någon väckarklocka den helgen. Men annars då? Första dagen ju! Det var ju precis som alla andra första dagar, mycket nya intryck, dagen flög förbi jättesnabbt och vipps så sitter jag nu på tåget på väg in igen. Vi fick mingla runt lite och titta på vad alla höll på med och sen fick vi dyka in i en liten uppgift som känns spännande. Det är ett fackförbund som behöver en ny identitet och det tycker vi låter skoj!! ☺️ 

Igår var det dessutom den 8:e maj och vad betyder det då för mig? Jo det är den dagen jag åkte in på sjukhuset då jag fick veta att jag har diabetes. Och igår var det dessutom en riktigt, riiiktigt speciell dag - tio årsjubileum!!! Gah, jag har levt med det i hela 10 år nu 😱 vad tiden bara flyger förbi! Skrämmande. Nåja, mina 10 år med diabetes firades såklart med tårta! Nu ska jag hoppa av tåget, hadeee!!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback