En fantastisk helg

Men heeeeeeeeej!!!! 😄 Hoppas att du som lĂ€ser har haft en riktigt fin helg, för det har jag haft! Fredagen var en helt fantastisk dag bĂ„da vĂ€dermĂ€ssigt och skolmĂ€ssigt. Hade en liten feedback pĂ„ 15 minuter om min tryckta tidning och den digitala versionen. Sen tog jag lunch med Zandra och Lisa frĂ„n klassen. Vi satt i humlegĂ„rden och njöt av maten och solen. Sen sprang vi runt lite för att söka efter glass och vi kol nog upp i över 10000 steg innan kvĂ€llen ens hade börjat. Efter en glass vid Hötorget gick vi tillbaka till humlegĂ„rden och satt dĂ€r tills solen hade gĂ„tt ner. Vi spelade kort och bara hĂ€ngde. Max dök upp och satt med oss ett litet tag och sen gick jag och han ivĂ€g pĂ„ Ă€ventyr. Han bjöd mig pĂ„ nĂ„got ramenstĂ€lle som skulle vara rĂ€tt bra. Dock hade de typ rĂ€kor i varenda rĂ€tt och jag Ă€r ju inte den som Ă€lskar sĂ„dant, tur att jag kunde bestĂ€lla utan dom. Dock var det inte det bĂ€sta jag har kĂ€kat i nudelvĂ€g liksom 😐 men det car jĂ€ttetrevligt hur som helst! Sen Ă„kte vi hem och började se Alien-filmerna eftersom den 20:e ska vi bĂ„da pĂ„ iMax och se den nya filmen. En underbar fredag!

Lördagen har jag sett fram emot vÀÀÀldigt lĂ€nge eftersom bĂ€staste Minica kom pĂ„ besök! 😍 vi trĂ€ffades upp pĂ„ Mall of Scandinavia och strosade runt dĂ€r ett tag. Dock var det inte sĂ„ kul att gĂ„ runt dĂ€r dĂ„ studentplĂ„nboken ekar tomt 😞 men jag köpte en flaska att kunna ha olivoljan i iaf! Sen Ă„kte vi vidare in mot stan för att hĂ€lsa pĂ„ hennes vĂ€n Alexander, aka Femman (kommer ej ihĂ„g varför han kallas för det 😆). Vi lagade tacos vi tre och oj sĂ„ gott det var! Lite senare dök Ă€ven Max upp och vi började spela Exploding Kittens. Vid 23-tiden kom Ă€ven tvĂ„ kompisar till som Minica och Femman kĂ€nde och vi spelade Ă€nda fram tills klockan blev 2:30! DĂ„ tog vi en taxi hem och somnade gott.

IgĂ„r tog vi det lugnt till en början och sen stĂ€dade vi och grillade lite kyckling. Till det gjorde vi en sallad och egengjord tsatsiki â˜ș omnomnom sĂ„ gott! Till middagen sĂ„g vi Alien 3 och snart Ă€r vi redo för bion!! Nu sitter jag pĂ„ ett tĂ„g som stĂ„r stilla dĂ„ det var ett tĂ„g som var trasigt lite lĂ€ngre fram. TrĂ„kigt men tur att jag tog ett tidigare tĂ„g i alla fall. För idag börjar praktiken pĂ„ Ruth!!! Iiih sĂ„ spĂ€nnande och roligt detta ska bli! Och bĂ€sta Ă€r ju att man ska fĂ„ vara med Zandra under denna tid ocksĂ„! ✌ nu lĂ€mnar jag över er till mina fantastiska mobilbilder! Ha det bra 👋😌

(OBS, insÄg att jag aldrig la upp detta inlÀgg i morse. NÄja, ni fÄr en ny uppdatering om första dagen pÄ praktiken imorgon!)

.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback