Fantastisk helg

Tjabba tjena hallå! Det var en underbar fredag och helg för den delen! Idag har man lite måndagsfeeling haha men det kanske var för att man la sig alltför sent igårkväll och man får ju sota lite för det nu hehe 😐 nämen det har varit fantastiskt att få sova utlörsdag och söndag, men det har känts så konstigt att vakna så sent när man har varit van i 14 dagar att stiga upp före 6:45. Nåja denna vecka blir lite annorlunda då det är röd dag på torsdag och sen en klämdag på fredag vilket resulterar i en långhelg. Hade ju varit fantastiskt att få vara ledig så länge men jag har ju min jobbhelg vettu! Lika att tjäna in lite slantar och ändå njuta av två dagars ledighet denna vecka ☺️ ja men vad har hänt denna helg då?

Jo det kan jag självklart berätta för er kära ni! I fredags blev det myshäng i humlegården med Max, Alexander (lärde känna honom för några år sedan då han gick i samma klass som Minica uppe i Umeå), samt Zandra och hennes vänner 🙂 sen blev det ett besök på kära skolan för att se allas utställningsprojekt. WOW säger jag bara! Helt fantastiska saker mina kära vänner har hittat på! Sen blev det efterfest på något ställe jag tror heter "Carousel" men vi blev rätt så trött på det stället och var sugna på att käka mat istället. Men på vägen till centralen stannade vi upp på en liten bar som spelade bara schlagerlåtar och vi dansade och sjöng till ett flertal låtar vi kände igen 😄🎉 sen käkade vi och åkte hem. I lördags sov jag ut och på kvällen såg jag och Max Alien: Covenant på iMax!!!! Den var OK, men blev faktiskt lite besviken då jag tyckte att alla dog så snabbt 😒 igår chillade vi under dagen och grillade sen på kvällen - gott gott!! Nu är det återigen måndag. Njut av alla bilder från helgen så hörs vi sen 👋👋

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback