Gnällspiken

Hallå där köp blåbär (ica har frysta för 14kr per förpackning)!! Haha, tjena! Allt bra? Jovars, är bara så galet trött och hade önskat att jag kunde få sova ut denna helg men tyvärr börjar jag dessutom ännu tidigare vilket betyder att jag måste stiga upp sisådär 5:30 imorgon typisch 😞 längtar till nästa helg men nu måste jag ta tag i denna först innan jag blickar framåt. Idag är det fredag, det betyder att snart har jag praktiserat en vecka av fyra på Ruth. Superkul verkligen! Nu börjar man komma in lite i gänget vilket känns skönt. Idag ska alla äta pizza och spela karaoke efter jobbet men tyvärr kan inte jag vara med då ja, jag ska jobba tidigt imorgon 😐 men, men jag blir väl glad då lönen kommer såatteeee, finns inte så mycket mer att berätta känns det som. 

Vädret börjar ju bli lite bättre men det har ju snöat i princip i hela Sverige så det är väl inte heller någon häftig nyhet. Jag trodde dock att vädret skulle vara betydligt bättre här i Stockholm vid den här tidpunkten men icke sa Nicke, eller moder jord för den delen.. i helgen ska det bli bättre väder, men se där - vem jobbar då? Jo Mickelsson såklart. Haha inte alls bitter 🙃 Eurovisionsfinalen är ju också nu på lördag, och vem måste lägga sig just då alla poäng delas ut? Jo Mickiz pickiz daah ✋️ jag är en människa som inte är skapt för att vakna tidigt på morgonen. Föredrar att vara vaken under nattetid. Nä nu måste jag sluta med mitt gnäll. Vi hörs kanske efter helgen, see yah 😎

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback