Men alltså typ överlycklig liksom ba fantastiskt!

Men god fredag kära vänner! Är så pass varmt ute nu 8:30 på morgonen att en kofta är för varm att ha på sig. Underbart Stockholm, I Love you 😍❤ idag är det inte bara fredag utan även Berghs Grad Show som jag ska kika på. Så vi ska dra ihop ett gäng polare, kanske sitta i humlegården en stund innan vi drar vidare till skolan. Kommer nog bli en underbar kväll då det ska vara ca 19 grader varmt kl 22 ikväll ✌️ 27 grader vid lunch, Ojoj måste verkligen sitta ute i solen under lunchen ☀️🙌 

Vad har annars hänt sen senast? Jo jag har tagit ytterligare två promenader och utforskat kära Trångsund och Skogås. Det känns som att områdena är enormt stora på kartan men det går hur snabbt som helst att gå runt dom. Blev 5 respektive 4 kilometers promenader och jag tror faktiskt att min kära fot börjar bli bättre 👌 kanske jag till och med kan börja springa snart! Hur som helst ska jag kunna shuffla till Oliver Heldens och moshpita till Yellow Claw på Brännbollsyran 😍 är så fett pepp inför detta års yran då det är många bra artister som spelar. Kommer åka upp till Umeå redan på onsdagen så att man kan träffa alla vänner och även hitta träffa Maxens familj ☺️ ska bli sjukt kul att hälsa på mitt kära Maxi också ❤ nä nu är jag snart framme på Karlberg där jag ska hoppa av och promenixa en bit till Ruth. En underbar dag må jag säga er, hoppas ni får det lika trevligt! Ps, imorgon ska jag och Maxilito äntligen få se Alien på iMax! Har peppar något enormt inför den filmen 😍 hörrni ha det tipptopp! 👋

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback