Prommis i Trångis

Well hello! En solig och vacker tisdagsmorgon är det här i Estocolmo och jag väntar med spänning tills det blir kanonväder från och med torsdag. Kanske man äntligen kan gå runt i shorts igen 🙈 Ojoj är. Riktigt trött idag måste jag säga, men la mig rätt så sent igår då jag hade en uppgift i designhistoria att göra eftersom jag missade en lektion en gång. Så jag var vaken fram till 1 på natten igår, inte bra, inte bra. Men annars var det en kanondag på Ruth igår. Måndagsmöte, sen möte med vår handledare och efter det sa det bara swosh och klockan blev 17:30!! 

Efter att jag hade kommit hem tog jag mig lite flingor och mjölk och sen en promenad på ca 5km. Hann inte klocka början av min promenad då det tog en evighet att ladda ner appen Runkeeper. Kommer ihåg att jag använde den väldigt flitigt under perioden då jag bodde hemma i 10 veckor i Luleå 2014. Kikade igenom gamla rundor jag hade sprungit, lite nostalgiskt haha 🙂 mja men jag vandrade runt i Trångsunds härliga kvarter och hittade min mosters gamla hus. Lite konstigt att det är en annan familj som bor där liksom. Det var en riktigt skön promenad måste jag säga. Mitt mål är att promenera varje dag nu så kanske jag tränar upp min stukade fot. Det gick bara bra med den igår, har inte heller ont idag så kanske det äntligen börjar gå mot det bättre. Sen är det ju så fantastiskt då det är ljust ute på kvällarna, energin är som på en heeeelt annan nivå jämfört med på vintern. Ska strax hoppa av tåget men här får ni se lite bilder från gårdagen. Häjdau! ☺️

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback