Stockholm - Aj låv jo!

Men tjenare!! Sorry för den segaste uppdateringen men har som inte haft tid att lägga upp här. Nu är det tisdag och idag är det typ min sista dag på praktiken.  Känns lite konstigt hur snabbt tiden har faktiskt gått 😱 nåja, det har i alla fall varit riktigt skönt med långhelg då jag också har jobbat de senaste två dagarna. Onsdagen måste ha varit en av de bästa dagarna jag har haft här i Stockholm. Hela dagen var bara så spontan och underbar. Jag ville egentligen bara hem direkt efter praktiken för att klippa en film jag gör just nu men jag följde med Zandra och mötte upp hennes kompis i en park. När vi sitter där och njuter av solen hör jag en person ropa mitt namn och jag tittar upp. Då ser jag en gammal kompis, Richard från Luleå. Ba whaaaat?! Så himla sjukt litet Stockholm är ändå 😍 har nog inte träffat honom på säkert fyra år tror jag. Han skulle flytta upp till Umeå dagen efter så fatta vilken timing man hade att stöta på honom där. 

Efter ett litet tag gick vi vidare till ett ställe på söder som hade någon typ av promotion där de bjöd på gratis öl, drinkar och mat. Vipps träffar vi en klasskompis, sen en till och sen massor av andra Berghsare. Haha fatta coolt att typ hela skolan var där! Ba whaaaat?! Efter det gick vi vidare på en fest där vi träffade lite nya trevliga människor. Vi gick senare ut till Trädgården men fick stå typ 2h i kö 😅 men det gick faktiskt bra, jag hade nästan mer kul i kön med alla människor vi hängde med istället för när vi väl var inne. Nåja det var jättekul hur som helst!

Torsdagen bjöd på fest igen då en klasskompis fyllde 20 år. Dock tog jag det riktigt lugnt då jag hade glömt bort att den dagen var en röd dag så jag hade ingen alkohol. Men det gjorde ingenting för jag hade lika kul ändå! Ba whaaaaat?! Plus att jag mådde inte dåligt dagen efter som andra gjorde 😎 vi spelade "Cards against humanity" och det var riktigt skoj. På fredagen åkte jag och Maxen till Handen och till Port 73 för att inhandla lite nya kläder som behövs. Två par jeans för 300:-, ett par skor för en hunka och en top för typ 30 tror jag 😁 tog det lugnt på kvällen och sen var det dags för jobb 7-16 lördag och 8-16 söndag. Vår kompis Micke från Umeå var på besök så Max fick underhålla honom medan jag knegade på. De åkte ju på UfC i Globen i söndags och jag var såå avundsjuk att jag inte kunde följa med då jag jobbade. Men de hade det sjukt kul iaf! 

Igår var en fantastisk dag också för jag, Max och Zandra åkte till Gröna Lund!!! Har inte varit där sen 2009!!! Ba whaaaaat?!?!? ✌️ vi åt lite mat först för efter kl 19 kostade armbandet bara 250:- och vi åkte typ ALLT!! Älskar karuseller och speciellt de läskiga. Vi åkte dock inte fritt fall då ingen av oss tycker att dom är speciellt roliga. Hur som så hade jag en underbar dag igår också. Älskar dig Stockholm 😍❤ du är så himla underbar, bästa som hänt mig ever! 

Och imorgon åker jag hem till kära Umeå och det ska bli så roligt att få träffa alla mina vänner igen. Vet inte hur man ska hinna med att träffa alla men det löser jag på något sätt ☺️ sen är jag fett taggad på Brännbollsyran och att jag äntligen ska återigen få se Yellow Claw 😍😍😍 och även Oliver Heldens!! Gah det är många bra artister där i år. Ba whaaaaaaaaat?!?! I Umeå?!?! Jaaaa. Okej nu lämnar jag över er till mina fantastiska bilder. Vi hörs! Love yah ✌️✌️

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback