Två flugor

Men hej där igen, tänkte kompensera för alla de dagar jag inte har skrivit med att skriva hela TVÅ inlägg PÅ EN OCH SAMMA DAG, OMG!! 😱😍 sällsynt! Nämen idag började vi dagen med inspirationsföreläsning med två stycken från Designbyrån BankerWessel. Det var jättehärligt att få se deras designprocess av hur de har tagit fram så många olika logotyper. De har bland annat gjort loggan till Fotografiska, att få se alla deras skisser innan de kom fram till den nuvarande. Bombat med inspiration på hur man tänker i en process och även den research som behövs göras för att kunna skapa något starkt. Vi fick sluta lite tidigare och passade på att fortsätta med den där digitala tidningsversionen. Sen var det dags för designhistoria och denna gång blev det 80-90-tals design och en snabb redovisning. Slutade i vanlig tid och då blev det raka vägen till Aba för att hämta ut våra magasin!!! Det var såååå nervöst alltså. Tänk om de tryckte fel?! Med spänning och en stor nypa nervositet öppnade jag mitt magasin för första gången - INTE ETT ENDA FEL! Tack ock lov 🙏 Nu är jag på väg hem och ska sitta och nöta denna digitala version då det är dags för vernissage imorgon!!!!!! Yääääh 😎✌️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback