Vernissage på Taverna Brillo

Hola bloggelito! Gissa vad vi har haft idag?! Jo vernissage för våra magasin. Nu är alltså skolan i princip över för oss i Communication Design ettan! På måndag drar vi iväg på praktik och det som återstår är alltså en lektion i designhistoria och sen feedback i redaktionell design på fredag och därefter säger vi "hadeeeee" för vår tid i skolans lokaler. Det känns jättekonstigt att inte ha något mer nu. Jag får nästan lite panik om jag ska vara ärlig. För då är det jobb 9-17 och på kvällarna har vi inget plugg alls 😱 

Det har varit en fantastisk dag idag. Solen har skinit hela dagen och det har varit varmare än vanligt. Denna dag har känts som skolavslutning. Vi började kl 13 idag och jag skyndade mig med tåget in för att hinna precis till 13. Insåg sen när jag kom fram till skolan att klockan bara var 12!!!! Haha men då insåg jag en annan sak... att jag hade glömt mitt magasin hemma!!!!!!!! 😩😑😑😑😑😑😑 jag ville dö då. Då var jag tvungen att åka tillbaka till Trångsund och sen tillbaka igen................. men det gick snabbt och smidigt trots allt. Detta skulle verkligen inte förstöra min fantastiska dag, och det gjorde det inte heller. Sen var det vernissage på Taverna Brillo och det var jätteskoj. Innan satt jag och några tjejer från klassen på ett ställe som jag tror heter Vinkällarn. Drack ett fantastiskt rosévin med smak av grape. Jag som avskyr sånt som inte bubblar! ✌️ Nu är jag hemma och ska bara njuta till fullo med en påse chips och en Cola. Kommer att lägga upp finare bilder på min tidningen sen när jag har fotograferat den i studion. Men här får ni kika lite på några trevliga bilder från denna dag. 😏

💎


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback