Fokus

Yoyo! Sorry för dåligt uppdatering här men det är väl rätt så mycket i skolan, samt att jag nyss har bockat av en jobbhelg. Har bara velat chilla på tåget till och från skolan, blunda lite medan jag kan. Imorgon får jag äntligen sova ut lite och det ska bli såååååå underbart gött! 😭😍🙌

Igår hade vi presentation av vårt fortsatta arbete från Motion 1-kursen och äntligen är vi klaraaa!  Nu ska det bara upp i portfolion. Största fokus nu framöver blir att få till en hemsida för snart är det bara en enda vecka kvar tills vi har Career Day där vi får träffa ca 10 olika byråer var och då måste jag bli klar med allt innan dess. Igår körde vi även det vanliga Body Pump-passet 💪💪 får se om det blir Indoor Walking idag, ligger på köplats 11 men lär nog få en plats ändå eftersom folk hoppar av. Sen ska jag försöka träna på torsdag också, då har jag lyckats trycka in träning tre gånger denna vecka. Sen blir det såklart en jobbhelg till nu denna helg - meeeen helgen efter det får vi äntligen åka upp till LULEÅ!! 😍 

Hejsvejs! 👋

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback