Cool kids

Tjabba tjabba! Sitter på tåget nu på väg hem från stan. Har haft skola som vanligt och det har gått bra som vanligt, inget speciellt direkt hehe. Men efter skolan ojoj, ni har ingen aning om vad jag och tjejerna hittade på!! Vi fick för oss att alla skulle göra hål i örat 😅 haha jag dör så kul det var. Tänk dig fem tjejer som går till en frisör och alla ska göra varsitt hål i ena örat. Dessutom gick alla runt och var pirriga och nervösa över en sån liten grej. Dom på salongen måste ju ha blivit rädda för oss. Vi kände oss verkligen som 15 år igen! De blev chokade när de frågade hur gamla vi var och vi svarade: ja från 25-27 år! Haha, men oj så skoj det var! Senare gick vi till vårt favoritcafé och satt där som 15-åriga småtjejer och flummade på (pluggade också såklart). 

Efter allt detta skoj åkte jag iväg till gymmet och körde ett Indoor Walking-pass som jag hade bokat för två dagar sen. Jag var riktigt nära att avboka, men kände att jag ska få in minst 2 pass i veckan. Så nu har jag bockat av min veckas träning, dels för att jag inte alls hinner att träna någon annan dag denna vecka. Tog på mig ett extrapass på jobbet också nu på söndag så jag tjänar lite extra cash. Det var ett sånt sjukt bra pass med lättförtjänta pengar (extremt många timmar) och Max jobbar dessutom heldag den dagen. Jag har inget att förlora! ✌️

Imorgon ska jag åka in till stan vid 16 och filma en klasskompis vernissage. Ska bli jätteskoj att se vad hon har arbetat med under en sån lång tid. Det ser jag fram emot! Ska hoppa av tåget nu. PUSS ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback