Dags för jobbhelg igen

Tjenare allesammans och trevlig helg på er! Som vanligt har jag den där återkommande jobbhelgen som väntar på mig imorgon. Dock har jag faktiskt inte lika mycket ångest denna gång till skillnad från förra, den ångesten var brutal, skojar inte - jag såg världens ände närma sig. Max är dessutom ledig den här helgen och det gör mig väl lite avis. Det är nog ändå det sämsta med att jobba såhär, kan gå rätt så lång period tills båda två får vara lediga samma helg.
 
Jaja, snön har ju nu anlänt till Estocolmo! ❄️ fint, men jag längtar till våren. Annars då? Jo vi har ju hämtat ut vår pastamaskin. Så första kvällen gjorde vi egna nudlar med någon soppfond som Max hade hållit på med några dagar innan. Det blev sinnessjukt gott! 🤤😍 igår gjorde vi tortellini och det blev också makalöst smaskigt! 
 
Har varit ledig från skolan onsdag-torsdag för eget arbete och alltså det är rätt så mycket tidskrävande det vi gör nu. Håller på med UI/UX och designar en app. Ni får se sen när min app är klar, det här ska redovisas på måndag och jag är lite nojig över hur jag ska hinna med plugget till helgen när jag jobbar. Får försöka sitta så mycket jag kan och orkar helt enkelt! Idag har jag faktiskt tränat dessutom så jag är superglad! 🏃🏻‍♀️ Kanske jag somnar lättare ikväll dessutom 😌
 
Nä nu ska jag avrunda här och hoppa av tåget. Vi hörs!  ✌️
 
 
 
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback