Insikter

Men tjenare! Vilken dag må jag säga, heldag på skolan där vi har fått grotta oss ner ännu mer i vad just en själv kan och har för erfarenheter. På eftermiddagen fick vi gå igenom alla projekt som vi har gjort i skolan (även utanför). Vi hade valt ut en bild som fick representera varje projekt, sedan skriva ut dessa i små format (5-10cm) och sedan sätta värden på dessa. Det här var nog det mest givande hittills, att få uppsikt över vad jag faktiskt har hunnit göra under min skoltid, men även ge mig en boost. Jag har gått runt och mått lite halvkasst över att jag inte tycker att något av mina projekt känns bra. Det känns som att alla andra har en egen stil och när jag tittar på min portfolio så vill jag bara lägga mig ner och dö 🙃

Men idag väcktes något inom mig, en liten låga. Nu vill jag finslipa allt jag har gjort och göra det presentationsvänligt på Behance och börja ta tag med min hemsida igen. Allt detta måste jag hinna klart med tills den 16/2 då vi har Carrer Day på skolan där galet många byråer och företag kommer och vi får boka in möten med dem. Det blir riktigt spännande! 

Samma dag åker faktiskt jag och Max upp till... domdomdooom... LULEÅ! 🙈 ja du hörde rätt, äntligen åker vi upp igen och äntligen kan Maxen följa med mig! Då ska vi passa på att göra så mycket norrländska saker som möjligt. Köra skoter, pimpla, äta palt. Kan jag få fira min födelsedag med min familj också vilket blir jätteskoj! 😍 

EN TILL SAK! Är så pepp nu när jag äntligen har fixat gymkort. Tränade med tjejerna idag och det här ska vi fortsätta med hade vi tänkt. Köra pass, gymma, kondis - you name it! Är så glad att jag har börjat så tidigt dessutom. Oftast brukar jag börja i april när det blir ljust ute, men den här gången ska jag banne mig börja tidigt! Speciellt när jag har mina tjejer som peppar mig 💖 

NU ska jag sluta skriva. Ha det så bra!! 😎

(null)

(null)

(null)

(null)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback