Ledig helg med Maxtax

Hej igen! Nu är första veckan på sista terminen avklarad och idag har vi gått in i vecka två och vipps har vi tagit examen! Tänkte berätta lite om våran helg och hur min vecka kommer att se ut. 

Efter att jag kom hem i fredags åt jag och Maxen god mat, tittade på På Spåret och chillade, jag öppnade min Baileys och snuttade på den under kvällen. Lördagen vaknade vi lite senare, gjorde oss i ordning och åkte iväg till Ikea -WOPP! Där köpte vi en rullvagn med tre plan till att ha i köket, lite som avlastning liksom. Sen köpte vi lite smått och gott. På kvällen ville vi passa på att hitta på något bara vi två 😌 slutade med att vi drog till Under Bron och åkte hem först efter 4 🙈 en riktigt mysig kväll, även om stället vi var på kanske inte var det bästa att bara sitta och snacka då musiken var så hög. Igår chillade vi, jag passade på att plugga lite med en app jag håller på att designa. Nu är det ju inte någon riktig app jag ska koda osv, bara designa 🙂 visar lite mer sen, men jag är faktiskt riktigt nöjd med designen hittills! Idag har jag faktiskt fikat med tjejerna efter skolan, hur mysigt som helst. Kommer ihåg att jag fikade galet mycket när jag bodde i Luleå/Umeå, men aldrig nu längre 🙁

I veckan blir det skola såklart, ledig onsdag och torsdag så då ska jag väl plugga en del, men stanna hemma från skolan. Jobbar ju hela helgen så det blir att ta ledigheten lite tidigare. Nåja vi hörs! ✌️

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback