Mitt jullov

Hej igen! Nu är julledigheten slut och igår inleddes första dagen på sista terminen. Oj oj det kommer gå riktigt fort det här och det bästa är att vi nu går mot ljusare tider 😍 ja vad har jag gjort då sen sist? Jobbat på en del under jul och sen fått en veckas ledighet fram tills 4:e januari då jag har jobbat fram tills igår. Några polare kom på besök under nyår och det var ett av de bära nyåren hittills! Vi åt trerätters, såg på alla fyrverkerier på vår balkong på 8:e våningen och efter tolvslaget åkte vi in till Slaktis och rave:ade fram till 5 på morgonen. Riktigt skoj hela aftonen! Känns dock lite konstigt att vara tillbaka i skolan igen. Det var ju trots allt i november som vi hängde där senast. Ändå känns det som att det var igår som vi var på skolan med alla kompisar. 

Nåja, vad har jag för förväntningar om 2018 då? Ingen aning faktiskt. Jag vet ju vart jag kommer att befinna mig första halvåret men till sommaren och hösten har jag ingen aning om! Mitt mål är att leva till det maximala och försöka hitta på så mycket saker som jag orkar och hinner med. Jag vill åka utomlands med Max och samtidigt åka iväg på ytterligare en till festival. Jag vill åka upp till Umeå och hälsa på mina vänner och jag vill passa på att filma så mycket som jag kan ✌️

Nåja nu ska jag hoppa av tåget så ni får kika på alla fina bilder från mitt jullov! Hadeee 👋

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback