Motion

Skrev det här den 30/1! Lägger upp det på samma datum eftersom det vore trisst att bara radera allt som jag har skrivit i mina anteckningar!

"Tjosan, ska försöka hinna skriva lite snabbt om vad som har hänt sen sist ☺️ helgen har rullat på, var ju min lediga helg men tog på mig extra på söndagen. Kändes faktiskt riktigt najs att bara jobba en dag under helgen, hade lätt kunnat gå ner lite i timmar men vill såklart inte tappa cashen liksom 💸💸 jag kommer att bli så himla glad i slutet av februari wiho, längtar så mycket!! 

En fullspäckad vecka på schemat som vanligt, ser gärna att den tar slut rätt så snabbt hehe. Vi kör ju grupparbetet igen med Motion-gruppen och nu försöker vi byta varumärke eftersom vi inte kommer att få ha med det varumärke vi hade under kursen. Skrev ju på kontrakt osv och om vi vill ha materialet till vår portfolio så måste vi köra "no label" vilket inte alls gör vår video någon rättvisa. Därför ändrar vi varumärke och lägger på lite förpackningsdesign, ny identitet, kampanjsida och några teasers! Så under en vecka måste vi hinna produktfotografera och designa massor. Lite stressigt då vi har andra saker samtidigt men det blir nog bra till slut. Därför längtar jag mer tills nästa vecka då jag får jobba lite själv igen och kunna planera min egna tid till skolarbete 😌

I förrgår köpte jag faktiskt hem röding för första gången, det var supergott! Fick också en flaska champagne av min kollega på jobbet så det blev en megalyxig söndagsmiddag 😍 

Igår körde jag och Zandra bodypump igen, har dock inte alls lika mycket träningsvärk som förra gången - även om jag körde typ hårdare den här gången dessutom! 😎 nåja jag ser så mycket fram emot då jag märker av att jag känner mig starkare och kan byta till tyngre vikter 💪 än är jag fortfarande riktigt klen 😅"

Nåja ha det bra nu kära folk, vi hörs snart igen!

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback